Alla inlägg den 1 september 2009

Av tinkis - 1 september 2009 20:28

Heejj!


Nu var det ett tag sen jag bloggade,

Men nu är jag tillbaka. :)


Jag längtar tills på fredag! Då ska hela klassen till Sollaren & sova över!

Kuuliigt! :D

Får avbrott från mitt godisförbud då såå jag får äta godis!!


Idag har jag varit i skolan först, som vanligt ;)

Efter det spelade vi på gatan brännboll.... ;)

Åå sen träning, som nästan alla dar.

Jag har mga xtra träningar eftersom jag kom med till DM-laget

& nu är det.., DM-FINAL.

Vinna eller försvinna, hehe :)


Avslutar ett recept som jag kopierat från en jättebra blogg! =)

Mockarutor:



Vispa: 

3 ägg och 3 dl socker

Blanda i: 

4 dl vetemjöl

3 tsk bakpulver

2 msk kakao

2 tsk vaniljsocker

1 ½ dl mjölk

150 g smör eller margarin (smält)

Häll i en smord långpanna och grädda i 175 C ca 20 minuter

Glasyr:

200 g florsocker

4 msk kallt kaffe

4 msk smält margarin

kakao och vaniljsocker efter tycke och smak

Bred ut glasyren över kakan när den kallnat.

Garnera med strössel eller kokosflingor. 


Bloggrekomendering;  http://abimopectore.bloggagratis.se


TackFörAttNiLäste!

Puss & Kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kmr du gå in på min blogg igen ?
 Väldigt ofta!
 Ibland
 Någon gång ...
 Kanske
 ALDRIG!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards