Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Fasen för försvinnande blogginlägg!

Av tinkis - 26 augusti 2009 20:11

Hejjsan :) !

Skrev nyss ett långt inlägg men det försvann...

Så typiskt. d försvinner ganska ofta inlägg för mej !!?


Ska snartduscha så jag får skriva ett snabbis-inlägg :)


Vi hade våran första spanska lektion idag!

Det var göörkul! ;) 

& så har jag nyss vart på träning inför DM-matchen.

Vann två av tre straffturneringar!!
Lite stolt över mej själv...


Funderar på att starta en tävling om kanske biobiljetter... :)

Såg en annan bloggare som hade lottat ut.

SKulle ni ställa upp i tävlingen!!!!!!?


pössiz & kramiz <3

& kom ihåg att kommentera !? :)

 
 
Bea

Bea

26 augusti 2009 20:51

Hej på dig, du lilla tjej!!!

http://Beabloggar

 
Ingen bild

Gittis

27 augusti 2009 08:38

Skulle utan tvekan ställa upp i tävlingen. Spanska låter trevligt "el sombrero", "el molino" har de inte mycket "el" i spanskan

Gittis

 
Ingen bild

Gittis

27 augusti 2009 10:02

Elinor! DM-matchen när och var är den ?
Är det inte för långt kanske man kan åka och titta på när Du spelar, det var länge sedan nu.
Kram
Gittis

 
Ingen bild

Gull-Brittrutk

27 augusti 2009 18:36

Kul att du läser spanska. Det gjorde jag också när jag gick på gymnasiet. Lite kommer jag ihåg, så snart kan vi prata lite spanska med varandra.
Klart att jag ställer upp på tävlingen.
Kram på dig

 
The Miracle

The Miracle

28 augusti 2009 18:17

Här kommer ett litet tips.. som gör att blogginläggen inte försvinner..

Du skriver det du hade tänkte ha med i ett word dokument först, sedan när du är klar, så kopierar du bara in det som en inlägg i bloggen =)

http://abimopectore.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tinkis - 6 september 2009 12:14

Av tinkis - 6 september 2009 11:07

Vad tyckar ni om 'svininfluensan' (eller vad man nu kallar det) !? Är ni rädda för det!?   Kan man säga att jag är, iaf liite x') Jag har lite bacillskräck xD...   Det pratas ju jättemycket om folk som dör osv ...   Kommentera vad NI tyck...

Av tinkis - 6 september 2009 10:59

Hejj!   Jag känner att jag är ganska databeroende... Det känns som att jag sitter vid datan jättemycket men ändå så skriver jag inte tillräckligt mede inlägg på bloggen... :O   Men här kommer iaf ETT inlägg:   Är sjuk idag... Men jag tror ändå att ja...

Av tinkis - 5 september 2009 17:33

Heeejj :)<3   Är hemma från Sållaren nu... Guu, vad kul vi hade x'). Men det var ganska läskigt oxå... Vi bodde i ett hus i skogen på en ö & det var kolsvart när vi skulle lägga oss! Alla var typ jätterädda & nästan ingen kunde sova...   På m...

Av tinkis - 3 september 2009 19:52

Idag har det varit friidrottsdag! :D   Bara dom bästa i klassen kom med i staffetten & det gjorde jag! :) VI VANN!!!!   Här kommer vårann fina hejarramsa: 6C AHA 6IGA AHA! 6C AHA 6IGA AHA!   Men av alla grenar så kom vi 2a! Men det är bara töntigt at...

Presentation

Omröstning

Kmr du gå in på min blogg igen ?
 Väldigt ofta!
 Ibland
 Någon gång ...
 Kanske
 ALDRIG!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards