Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Isn't She Lovley - by Musikklasser.

Av tinkis - 29 augusti 2009 11:35

Inlägg från vår skola när vi sjunger!

År 2008s vårkonsert.

Isn't She Lovley.


by Norrstrands Musikklasser :)

 
 
The Miracle

The Miracle

29 augusti 2009 19:24


Fina låtar allihopa! =)

Hoppas du har kul i Skåre.
(Läste fel först, trodde det stod Skåne)


Kram

http://abimopectore.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gittis

30 augusti 2009 10:33

Calle tycker att musik är trevligt i bloggen. Det tycker även jag. Tror inte vi var på vårkonserten 2008. Fin musik i alla fall.
Kram
Gittis

 
Mamma

Mamma

30 augusti 2009 14:05

Gissa om man blir stolt som en tupp (eller jag kanske mer blir som en höna, med tanke på att jag är mamma) när jag hör Norrstands klasser sjunga och vet att Min Dotter är med och gör denna underbara musik?! Ni är urbra och ni har jätteduktiga lärare!

http://Beaboggar

 
The Miracle

The Miracle

30 augusti 2009 20:48

Hejsan!
Tack själv för dina kommentarer =)

Nej, jag hittar dem lite var stans på nätet.

Vad har du haft för dig idag?

Kramar.

http://abimopectore.bloggagratis.se

 
The Miracle

The Miracle

30 augusti 2009 21:03

Åh vad gullig du är!
Satt med ett leende på läpparna när jag läste det du skrivit. Tack så mycket!
Det värmer mig oerhört ska du veta. För jag vet att du menar det.

Jag blir glad när du kommenterar min blogg också.

Vänner eller kanske till och med en främling, som kan få en att skratta, det är fint. Ett gott skratt förälänger livet finns det någonting som heter, och det ligger mycket sanning bakom det.
Ju mer man skrattar, desto bättre mår man.

Musik kan vara bra när man känner sig ledsen, absolut.

Jag brukar skriva av mig, hur jag mår, vad jag tänker osv ibland när jag inte mår så bra.

Nu ska jag äta fruktsallad som jag har gjort.

Hoppas du mår bra i alla fall.
Massor av kramar till en fin tjej och ett hjärta av guld =)

Nu fick du massor att läsa hehe.

http://abimopectore.bloggagratis.se

 
Mamma

Mamma

31 augusti 2009 13:56

Hej Elli! Lite rast mellen lektionerna, så jag passar på att kolla din blogg! Ses snart! Kram

http://Beabloggar

 
The Miracle

The Miracle

31 augusti 2009 16:30

Hej hopp!

Sitter här och väntar på att du ska skriva mer i din blogg, alltid kul att läsa =)
Men känn inget tvång.


Hur är de med dig idag?
Är det kul i skolan?

Kramar

http://abimopectore.bloggagratis.se

 
Anonym 1 :-)

Anonym 1 :-)

31 augusti 2009 19:02

Bra blogg! och tack för inlägget på vår. Tänk vad häftigt att vi är lika gamla :-)

Kram

http://bastavanner.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tinkis - 6 september 2009 12:14

Av tinkis - 6 september 2009 11:07

Vad tyckar ni om 'svininfluensan' (eller vad man nu kallar det) !? Är ni rädda för det!?   Kan man säga att jag är, iaf liite x') Jag har lite bacillskräck xD...   Det pratas ju jättemycket om folk som dör osv ...   Kommentera vad NI tyck...

Av tinkis - 6 september 2009 10:59

Hejj!   Jag känner att jag är ganska databeroende... Det känns som att jag sitter vid datan jättemycket men ändå så skriver jag inte tillräckligt mede inlägg på bloggen... :O   Men här kommer iaf ETT inlägg:   Är sjuk idag... Men jag tror ändå att ja...

Av tinkis - 5 september 2009 17:33

Heeejj :)<3   Är hemma från Sållaren nu... Guu, vad kul vi hade x'). Men det var ganska läskigt oxå... Vi bodde i ett hus i skogen på en ö & det var kolsvart när vi skulle lägga oss! Alla var typ jätterädda & nästan ingen kunde sova...   På m...

Av tinkis - 3 september 2009 19:52

Idag har det varit friidrottsdag! :D   Bara dom bästa i klassen kom med i staffetten & det gjorde jag! :) VI VANN!!!!   Här kommer vårann fina hejarramsa: 6C AHA 6IGA AHA! 6C AHA 6IGA AHA!   Men av alla grenar så kom vi 2a! Men det är bara töntigt at...

Presentation

Omröstning

Kmr du gå in på min blogg igen ?
 Väldigt ofta!
 Ibland
 Någon gång ...
 Kanske
 ALDRIG!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards