Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Inte som på den gammla go'da tiden!

Av tinkis - 27 augusti 2009 18:41

Sätt På Låten Först...

Då blir inlägget mycket bättre!!!!



Det kan man lungt säga.

Sen skolstarten har inganting varit sig likt...

Mycket har förändrats.

Både personer och saker.

Jag kanske också har det.

Men jag är beredd att ändra mig.

Om ni andra också gör det.


Allting ser grått ut.

Inte bara vädret.

Men det finns små ljuspunkter, bland annat Du Ida! <3

Jag skulle inte klara mig utan dig.


Men det finns några som inte är som Ida...

Som har förändrats en hel del.


Du har förändrats mest!

Du är absolut inte som förut.

Kanske kommer du aldrig att bli dig själv igen.

Men jag kommer fortsätta älska dig, som jag lovat:

Bästa Vänner Föralltid!

Men om Du håller ditt löfte är väl inte säkert...


Jag kan inte ändra någonting så jag får stå ut.

Bara vänta på nånting som gör livet bättre.

Kanske det inte kommer att ändra sig, men vad ska man göra!?

När livet är upp-och-nervänt...


Man får väl bara sakna den Gammal go'a tiden.


 
 
Ingen bild

Gull-Britt

28 augusti 2009 11:04

Så fint skrivet Elinor. Jag blir riktigt rörd. Men det som inte är som förut idag, kanske blir det i morgon igen. Man vet aldrig. Annars är det en god sak det sista du skrev, att bara sakna den Gamla go´a tiden.
Må gott och många varma kramar till dig.

 
The Miracle

The Miracle

28 augusti 2009 16:57

Hej!

Tänkte säga att jag är hemma igen..
Så nu har du lite att läsa i min blogg om du vill.
Vilka fina kommentarer du skrev när jag var borta, dem gjorde mig glad, som alltid.

Klart du får kopiera receptet på mockarutor.
Jag tycker också dem är himla goda.

Kram

http://abimopectore.bloggagratis.se

 
The Miracle

The Miracle

28 augusti 2009 17:04

Människor utvecklas hela tiden.. fast alla i olika takt.. och då kan det bli så att man växer ifrån vissa..

Kompisar jag hade, vi växte ifrån varandra..
Vi var inte alls på samma nivå efter ett tag.
Kom inte så bra överrens som vi gjort innan osv.
Men det var heller inga riktiga vänner som de betedde sig.. tycker jag..

Kramar till fina dig



http://abimopectore.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gittis

29 augusti 2009 11:28

Nu har vi lyssnat till "Yes I miss you". Vi har spelat musiken så högt, så jag tror grannarna också har hört. Bra val av musik tillhörande den fina texten.
Kram
Gittis

 
Ingen bild

Moffa

29 augusti 2009 14:49

Bra Tinkis!
Utmätkt språk och bra språkbehandling, fortsätt på det sättet!

 
Tinkis

Tinkis

30 augusti 2009 20:36

Tack till alla som skriver att jag har skrivit fint.

http://tinkiz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tinkis - 6 september 2009 12:14

Av tinkis - 6 september 2009 11:07

Vad tyckar ni om 'svininfluensan' (eller vad man nu kallar det) !? Är ni rädda för det!?   Kan man säga att jag är, iaf liite x') Jag har lite bacillskräck xD...   Det pratas ju jättemycket om folk som dör osv ...   Kommentera vad NI tyck...

Av tinkis - 6 september 2009 10:59

Hejj!   Jag känner att jag är ganska databeroende... Det känns som att jag sitter vid datan jättemycket men ändå så skriver jag inte tillräckligt mede inlägg på bloggen... :O   Men här kommer iaf ETT inlägg:   Är sjuk idag... Men jag tror ändå att ja...

Av tinkis - 5 september 2009 17:33

Heeejj :)<3   Är hemma från Sållaren nu... Guu, vad kul vi hade x'). Men det var ganska läskigt oxå... Vi bodde i ett hus i skogen på en ö & det var kolsvart när vi skulle lägga oss! Alla var typ jätterädda & nästan ingen kunde sova...   På m...

Av tinkis - 3 september 2009 19:52

Idag har det varit friidrottsdag! :D   Bara dom bästa i klassen kom med i staffetten & det gjorde jag! :) VI VANN!!!!   Här kommer vårann fina hejarramsa: 6C AHA 6IGA AHA! 6C AHA 6IGA AHA!   Men av alla grenar så kom vi 2a! Men det är bara töntigt at...

Presentation

Omröstning

Kmr du gå in på min blogg igen ?
 Väldigt ofta!
 Ibland
 Någon gång ...
 Kanske
 ALDRIG!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards