Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av tinkis - 1 augusti 2009 22:10

Hellow ! :D<3


Det här inlägget kmr att bli låångt så den som orkar får ett stort grattis !! :)

Ni får gärna kommentera oxå (a) ! 


Dt börjar nu ;

idag har jag varit å spelat ffotboll . Vi spelade först mot Tyresö å vann ! Vi böev etta i gruppen så Andra matchen fick vi spela mot andra norrstrandslaget x) vi förlorade .

Men vii får heja på dom ! (yy' <3

Vi spelade matchen mot norrstrand på en geeggiig plan , dt fanns inte en enda gräsfläck ... Allla blev asgeggiga å vi gjorde fina geggkrigsmålningar när vi skulle ta lagfoto x)) <3

När jag kom hem så duschade jag , skönt att få bort all gegga :D !

Efter dt bloggade jah , klart ! :o) Sen gick jag ut och va md nårra grannar .

Vi hittade en igelkott ! :oD <3

Sen åkte jag ner till statoil (*stavning x)) å köpte gottis elr jah ; godis .

Nu sitter jah här o myyser framför datorn ! :) 

Av tinkis - 1 augusti 2009 13:44

' i taket lyser stjärnorna '


En bra bok som handlar om Jenna som är tretton år .

Hon bor i en lägenhet md sin mamma Liv som har cancer .

Liv kommer snart dö och Jenna vet inte hur hon ska klara sej utan henne .

I taket i Jennas rum sitter självlysande stjärnor uppklistrade i taket . Under en av dom har Jenna gömt en dikt ;

Om du dör mamma , då tar jag livet av mig !


(L)


Gråter nästan bara av att tänka på boken . Den är jättesoorglig !


Läs den , p&k <3


Av tinkis - 1 augusti 2009 13:30

Ny månad .., ååh snart är sommarlovet slut ! x(

Men man får väll njuta så länge man kan x)


Har spelat ffotboll idag igen , blev som tur vah inte lika geggiig som igår! (y)

Vi vann matchen så vi ska spela igen nu mot ., Andra norrstrandslaget ! x))

vi får allitd möta varann ., men då vinner juh iaf norrstrand ! :D <3


Ska snart åka dit & vi ska käämpa tills vi dör . Vi brukar alltid va aasjämna  !


Nii får hejja på mej !
PussPåFolket :* <3

Presentation

Omröstning

Kmr du gå in på min blogg igen ?
 Väldigt ofta!
 Ibland
 Någon gång ...
 Kanske
 ALDRIG!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards