Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av tinkis - 5 augusti 2009 22:48

Idag har jah varit på stan md Emma&Matilda <3

Första dagen på lääänge md fint väder !!! Gôtt !!!

Vi åt glass å så köpte jah en tröja ,

int så mkt för jag köpte kläder igår oxå . x)

Ska vakna vid halv åtta imorron för jah ska ut å springa

md dom . Får se om jag vaknar i tid :D

Som ni ser nere så vaknade jag vid 5 idag ...


Måste gå om jag ska upp i tid ,

Godnatt ! <33333333

Av tinkis - 5 augusti 2009 08:51

Vet int riktigt vad jag ska skriva om :D

Sitter här å väntar på att kompisarna ska vakna .

Blev ingen 'laning' inatt ... Men dt blir väll .

Klockan äh typ nio nu ,

Vaknade vi halv sex x))<3


Idag ska jah nog va md Noam & Emma å sen ska vi till

mormor och äta pizza !! Kuligt !!


En liten hälsning till mina kissemissar :


  


  

Kramiz från mej ! <3


















Av tinkis - 5 augusti 2009 06:36

Här kmr bilder från vårann semester i Afrika !

Dt låter faktiskt ganska coolt när man säger Afrika ,

iaf coolare än Tunisien .

Dt var typ 30-40 grader där :)

Varmt å Gött !

Dt var fint vatten och mysiga restauranger .

Vi bodde på ett mysigt , stort hotell md pool !


Ajja , här kmr bilderna !! :D

Av tinkis - 5 augusti 2009 06:26

Go´möra !

Är uppe tidigt idag x)

Ska väcka pappa snart ...,

annars är dt alltid han som väcker mej ! :o) 

Vaknade kl 05.30 .

Utan ngn klocka elr ngnting !! Grattis till mig !! :D


Mamma var oxå vaken , men hon gick å la sej igen x)

Hjälpte henne nyss md bilder till hennes blogg .

Http://www.beabloggar.bloggagratis.se

Lite bilder från vårann semester i Tunisien (;

Får väll oxå ta att lägga in dom !

Kmr i nästa inlägg , jah lovar !


Dom sa nyss på nyheterna att dt kmr bli sommarväder i hela landet !!!!

JIPPIE !!!!
Äntligen kmr dt ... Nu när sommaren nästan är slut ...

Men i Tunisien varre vaarmt .

Men dt får ni läsa om in nästa inlägg ! =)


Kramizzar ! :*<3

Presentation

Omröstning

Kmr du gå in på min blogg igen ?
 Väldigt ofta!
 Ibland
 Någon gång ...
 Kanske
 ALDRIG!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards