Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av tinkis - 19 augusti 2009 20:15

Hejj!

Sista dagen blev lyckad ... :)


Jag var med Emma & Matilda för Noam kunde inte .

Först på morronen bakade jag å Emma chokladkorvar,

sen kom matti och vi åkte på picknick .

Vi åt och fiskade på picknicken .


Efter det åkte vi till Stan , där hälsade vi på Emmas mamma

på jobbet & sen Gittis .

Vi åkte runt på stan liite , köpte glass å litte sånt x')

Emmas mamma jobbar på teatern så vi fick reklam av henne som vi skulle dela ut . Vi åkte till bibblan & runt på stan å delade ut .

Dt var faktiskt kul!


På vägen hem badade vi i kkr-sjön.

Det var göörkallt så det blev ett snabb-dopp.

Sen åkte vi hem och delade ut ännu mer reklam i postlådor.


Nu ska jag zova , eftersom dt är skola imorn :)<3

Ska bli kul faktiskt ,..

Vi ska få en ny fröken ., kmr sakna dej annika [; 


KOM IHÅG TÄVLINGEN!!! ;D<3


Zzov Zzå gott...

Zzweet Dreams <3

Av tinkis - 19 augusti 2009 08:59

Japp .

Om mindre än 24 timmar är sommarlovet slut ...

Å då bärjar skolan .

Gud , vad fort sommarlovet har gått x')


Iidag ska jag hitta på nåt kul med Emma , Noam & Matilda .

Det brukar vi alltid göra sista dagen av alla lov .

Men det brukar int gå så bra ..,

Vi brukar sitta å fundera halva dagen & komma på nåt att göra först på kvällen xD


Gick upp tidigt idag , halv sju .

Tränar tills skolan imorron ... ;]


Men nu ska alla som undrar få en *ordlista* med alla konstiga tecken jag gör :


Alla som inte förstår , det är smiliesar :)

:) , glad smilies md ögon ( : ) & mun ( ) ).

:( , lessen smilies .

:D , jätteglad smilies md ögon ( : ) & mun ( D )

x) , en smilies me ögon ( x ) och mun ( ) )

& dom här ögonen är blinkande ögon ( ; ) ...

<3 , ett hjärta .


Kanske inte är nån som förstår men det är iaf smiliesar ;)

Se hela bilden







Rekommenderar er om en jääättefin blogg :

Http://minneavtherese.blogg.se <3


Krmaiz från Tinkiz <3

Presentation

Omröstning

Kmr du gå in på min blogg igen ?
 Väldigt ofta!
 Ibland
 Någon gång ...
 Kanske
 ALDRIG!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards