Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av tinkis - 11 augusti 2009 20:31

Hej!! :)


Dagen började md att jag vaknde , gjorde mej iordning ...,

Sen gick jag ut & sålde tandborstar md nårra .

Jag vet , tandborstar låter lite konstigt men dt var kul faktiskt :D

Efter dt åt jag , städade liite å sen åkte jag till Anna <3 igen .

Vi såg på film : A Cinderella Story .

Dt är dagens filmtips!! :)

4 av 5 ostbågar får den !

Sen bakade jah å Anna , American Coockies (*stavning) .

Dom var aasgoda men vi åt så mkt deg att vi int orkade nårra kakor när dom var klara x)) !

När dt var ffotbollsträning var vi proppmätta !

Men kul varre ändå .


OMG !

Kom just att tänka på , sommarlovet är snart slut ...!!

Men jah längtar ändå lite efter skolan .

Iaf efter kompisarna å så .

Vi ska kanske få en ny fröken ... Bajjsit!

Oj sry ! Tråkigt mena jah !! :)

Dt har ju ändå nästan inte varit 'sommar'lov utan mer

'regnlov' x) .

Dt har varit tråkk väder för dt mesta ...


På hösten är dt iofs ganska mysit om det regnar .

När man sitter inne å myyser lr går promendarer i regnet ;D<3


Nääh , nu ska jag logga in på gSm så blir Anna gla ! :)

Harre bäst så länge !

P&K <3



Av tinkis - 11 augusti 2009 12:35

Av tinkis - 11 augusti 2009 12:31

TjooHoo !

Andra boken heter , När jag hör din röst x)

Tredje heter , Ljudet av ditt hjärta .

Å fjärde heter , Så länge vi båda andas .


Tack för kommentaren förresten ! :) :) :) <3


Kraam!

Presentation

Omröstning

Kmr du gå in på min blogg igen ?
 Väldigt ofta!
 Ibland
 Någon gång ...
 Kanske
 ALDRIG!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards