Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av tinkis - 4 augusti 2009 22:54

Braa låt (Y) <3

Kanske int så fin bakgrund men bääst låt ! :)


Soolstiingeliing !


Tiingaliin , när jag ser dej jag får kortsloutning x)

-Kortsloutning-

När du dansar älskling ...

Du ger mej solstingaliing !

Av tinkis - 4 augusti 2009 22:04

Hejj! :D


Gå gärna in på min brorsa gabbes blogg (han är åtta år) :

http://www.gabbz-booij.bloggagratis.se


Han blir verkligen JÄTTE GLAD om in kommenterar oxå ! :D


Kramiz på er ! <3

Av tinkis - 4 augusti 2009 20:44

Ngn som vill vara md på bloggtoppen !? :)

Ska starta en egen ;

Kommentera era bloggnamn ,

jag kmr läsa era bloggar & dom bästa mkr md

på bloggtoppen !! (o:

Bara att kommentera !!!


Skriver lite inlägg nu

för att komma md på 'mest aktiva bloggarna' x)


Av tinkis - 4 augusti 2009 20:06

Har varit på ffotboll idag (igen x)) .

Klart man är fotbollsnörd !! :D

Fattar int hur mga kan hoppa över träningar för att sitta vid datorn , va md kompisar å annat. 

DET ÄR JUH HELT BÄÄST MD FOTBOLL!

Int för att dt är tråkigt att va vid datan ...

Btw ; Ska kanske lana snart !!! :D

F3tt kuliigt !


Här kmr nårra bilder !

Ni kanske börjar tröttna på mina sommarbilder men

man läängtar juh efter vädret !!! :D

Så skiitväder nu å sommarlovet tar snart slut ...

Vi borde få längre sommarlov pga vädret !

Ngn som håller md !?

Ajja , ska äta nu ,

men först som jag lovat ;


BILDER !


 











Presentation

Omröstning

Kmr du gå in på min blogg igen ?
 Väldigt ofta!
 Ibland
 Någon gång ...
 Kanske
 ALDRIG!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards