Direktlänk till inlägg 12 augusti 2009

Hej Hopp allesammans ! :D

Av tinkis - 12 augusti 2009 21:32

Har varit md Matti idag .

Vi har gjort blåbärssaft å lite annat skojsit .

Hjälpte Gabbe att städa och fick 100kr för dt

å sen pantade jah å Matti burkar å fick 61.50kr var för det !! :)

Funderar på att ta bort bloggen ...

Får ända inga kommentarer (förutom från mamma & gullbritt)

å jag har heller nästan inga besökare , va jag vet .

Även om man tittar på besöksstatistik kan dt juh vara ngn som har kommit fel ...

Sitter ändå kanske lite för mkt vid datan x))

precis som mamma å pappa oxå , fast pappa äh

nog värst :oD


Nu sitter jah här & försöker skriva ut friidrotts resultat

men dt går iinge vidare x))

förresten ; ni som int går i friidrott går veeerkligen miste om nått !

Dt äär bääst md friidrott & fotboll oxå !! (: <33


Åt nyss pankakstårta å jah blev aaasmätt !

Orkar knappt gå ... xD<3

men gott kan man lugnt säga att dt är (o:


Ska kanske gå in på gSm nu ... :D

Ni är int dom enda som kmr bli lämnade ...

gSm md , å jag lämnade nyss bdb x(

elr dt är juh int säkert men kanskew .


Btw ; vaa fort jag skriver . blir fel hela tiden . :)

Nu sak ni få en text utan att jag suddar nåt .

Måste bara komma på nåy ett skrivas först .

hmmm .... :)

nån här som har gsm förretsen .?

har typ inge vänner på gsn har nyss fått dr.

dt var anna som lärv de mej , elr jah skaffade det åt mej.

var hos henne igår som jag skrev :)

bästa vänner förpalltid <33

älskar dej :*Ä <3

hmm , jag måstre skriva nåt mer ellre nförståp r ni hur fort det gär iaf afal

hätr på slutet ... :) å jag blir typ stressad nmåär jagf skriver fort .

Å då skrive rjag ännu fortare . :oD

dt här inlägget är kanske oläöslit elr inte :P


men nuy ska jag ha frågestund sosm

jag ser att mga abandra bnloggar e har :)

du kan kofmmentera elr ringa .

tera elle ring .

du kanfråga anything .

haha nu fick nu en kitte n truddilutt .

mitt mobilnr för dom som vill ringa : 0734 v33 99 34 -v :))<3


kom igen nu !!

fråga varru vill !! :D

å ni får gärna messa elr ringa mej (:<3


Harre !

Puss å kram , hallonbanan .

Puss å hejj, älskar dejj ! 


ps . fråga gärna om dt var nåt du inte förstod i inlägget .

dt var juu sååå lättläst . ds.


P&K <3  

 
 
Ingen bild

Gull-Britt

13 augusti 2009 20:17

Hej vännen!
Nej lägg inte av än. En vacker dag händer det. Men du jag har faktiskt svårt att förstå vad du skriver ibland och idag var det särskilt svårt.
Kram på dig

 
elinor (:

elinor (:

14 augusti 2009 11:47

Hahah !
Aah , idag var dt lite svårt för jag suddade int när jag skrev fel ... :-)
Hade lite bråttom x)

http://effunkk.bloggagratis.se

 
mamma

mamma

14 augusti 2009 11:49

Hej hopp Elli!
Har du fått några fina kommentarer? Jag har lunch nu på jobbet.

Kram Mamma

http://Beabloggar

 
Ingen bild

Gull-Britt

14 augusti 2009 12:14

Hej igen!
Men är det inte så att ni ungdomar kör med en massa förkortningar på orden. Då får en annan som inte är insatt tänka till lite. Kör på. Jag gillar din blogg och msmmas också.
Kraaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tinkis - 6 september 2009 12:14

Av tinkis - 6 september 2009 11:07

Vad tyckar ni om 'svininfluensan' (eller vad man nu kallar det) !? Är ni rädda för det!?   Kan man säga att jag är, iaf liite x') Jag har lite bacillskräck xD...   Det pratas ju jättemycket om folk som dör osv ...   Kommentera vad NI tyck...

Av tinkis - 6 september 2009 10:59

Hejj!   Jag känner att jag är ganska databeroende... Det känns som att jag sitter vid datan jättemycket men ändå så skriver jag inte tillräckligt mede inlägg på bloggen... :O   Men här kommer iaf ETT inlägg:   Är sjuk idag... Men jag tror ändå att ja...

Av tinkis - 5 september 2009 17:33

Heeejj :)<3   Är hemma från Sållaren nu... Guu, vad kul vi hade x'). Men det var ganska läskigt oxå... Vi bodde i ett hus i skogen på en ö & det var kolsvart när vi skulle lägga oss! Alla var typ jätterädda & nästan ingen kunde sova...   På m...

Av tinkis - 3 september 2009 19:52

Idag har det varit friidrottsdag! :D   Bara dom bästa i klassen kom med i staffetten & det gjorde jag! :) VI VANN!!!!   Här kommer vårann fina hejarramsa: 6C AHA 6IGA AHA! 6C AHA 6IGA AHA!   Men av alla grenar så kom vi 2a! Men det är bara töntigt at...

Presentation

Omröstning

Kmr du gå in på min blogg igen ?
 Väldigt ofta!
 Ibland
 Någon gång ...
 Kanske
 ALDRIG!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards