Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

Nytt rekord idag :D<3

Av tinkis - 14 augusti 2009 20:01

Hejjsan ! :D<3


Jippiie ! 

Har slått nytt läsarrekord idag !

22stycken .

Tillåmed mer en vad mammas blogg har !

-Nu är jag stolt över dej lilla bloggen , haha :) 

Nårra har tom röstat i omröstningen x)

Ni som läst idag får gärna gå in igen !? x')


Men har fortfarande inte fått så mga kommentarer ...

Taack LW för kommentaren ! :D

Svar på kommentaren :

Nej ... Jag har sommarlov liite till . Jag börjar på torsdag :')


Men ni orkar säkert int läsa om mina rekord,

ingen är nog intresserad x')


Så nu skriver jag dagen istället :

Vaknade å städade klart rummet !

Ääntligen är dt fint !

Jag tyckte jättemkt om att städa förut men nu

är dt bara jättetrååkigt .

Sen åkte jag till anna , fjärje gången den här veckan ... :D 

Ska kanske dit imorron oxå , hihih .

Vi bakade Americen Cookies som förra gången .

Dom blev inte riktigt lika bra .

Vi hade dom i ugnen i ttyp 30min fast man skulle

egentligen hadom i 10min x')


Dom som jag fick md mej hem gav jag till Gabbe .

Jag åt så mkt deg hos anna så jag orkade inge mer ... (:

Nu (snart) ska jag äta nachos ....

Mmmmh . MAAAT !! :*<3

Int bara kakor .


Imorron börjar mitt godisförbud !

Hur ska dt gå !?

Jag som är en såån godisgris x)

Jag ska ha godisförbud ända tills min födelsedag , i okt ...

Kanske längre om jag klarar dt , heheh .

Inga chips , popcorn elr ostkrokar (ostbågar kanske dt heter)...

Inget godis...

Inga kakor md choklad elr kakao...

Men ioförsig jag kan äta mina älskade bullar x') !!!

Är inte sugen på godis nu men annars skulle jag ha

PROPPAT i mej godis så att dt räckt i nårra månader . xD


Nu har jga slått ett nytt rekord ...

Det här är mitt längsta inlägg ever :)

2 rekord på en dag . Wohoow !


Nej nu orkar jag inte skriva mer .

Ha det braa!

Kram funk <3


 
 
Ingen bild

GB

15 augusti 2009 11:53

Vilken tur att du fortfarande äter bullar!!
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tinkis - 6 september 2009 12:14

Av tinkis - 6 september 2009 11:07

Vad tyckar ni om 'svininfluensan' (eller vad man nu kallar det) !? Är ni rädda för det!?   Kan man säga att jag är, iaf liite x') Jag har lite bacillskräck xD...   Det pratas ju jättemycket om folk som dör osv ...   Kommentera vad NI tyck...

Av tinkis - 6 september 2009 10:59

Hejj!   Jag känner att jag är ganska databeroende... Det känns som att jag sitter vid datan jättemycket men ändå så skriver jag inte tillräckligt mede inlägg på bloggen... :O   Men här kommer iaf ETT inlägg:   Är sjuk idag... Men jag tror ändå att ja...

Av tinkis - 5 september 2009 17:33

Heeejj :)<3   Är hemma från Sållaren nu... Guu, vad kul vi hade x'). Men det var ganska läskigt oxå... Vi bodde i ett hus i skogen på en ö & det var kolsvart när vi skulle lägga oss! Alla var typ jätterädda & nästan ingen kunde sova...   På m...

Av tinkis - 3 september 2009 19:52

Idag har det varit friidrottsdag! :D   Bara dom bästa i klassen kom med i staffetten & det gjorde jag! :) VI VANN!!!!   Här kommer vårann fina hejarramsa: 6C AHA 6IGA AHA! 6C AHA 6IGA AHA!   Men av alla grenar så kom vi 2a! Men det är bara töntigt at...

Presentation

Omröstning

Kmr du gå in på min blogg igen ?
 Väldigt ofta!
 Ibland
 Någon gång ...
 Kanske
 ALDRIG!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards